28 iunie 2009

Si fiind vorba..asa,ca intre fete.

Tenul meu radiaza!
Barfa face pielea mai frumoasa,garantez asta!
Acum cateva zile,am observato pe domnisoara Q prin bucurestiul nostru prafuit.
Dar EA,nici urma.Probabil si-a luat vacanta.
Dar daca Ea a plecat de ce nu e si Q cu ea?
Da,viata e cruda..m-am deconectat cateva saptamani de la barfa si nici nu mai stiu nimic.
Acum,despre ceea ce vreti toti sa cititi.
J&B party-20iunie.
Care a fost?sa ridice mana,si sa scuipe cu parerea.
Am vazuto pe D acolo...dar de ce nu era si Q sau Ea?
Desi Q..
Gata,gata..revenim.A fost dragut.Si nu inteleg nemultumirile invidiosilor care striga ca s-au terminat paiele sau ca toaletele barbatilor erau alea din curte..
Eu m-am simtit bine.
Si asta conteaza cel mai mult..nu?
As pune si niste poze dar stiti cum e cu desconspirarea asta..Ah,si ca sa va trezesc interesul,am dat si un interviu pentru o revista referitor la petrecere.
Am fugit la aeroport,urmeaza un tratamnent cu insule insorite si umbrelute in Maritni.
Vreau sa fiu adorata.