25 iulie 2010

well well well.

Cineva imi strica planurile. Nu cred ca e greu de ghicit despre cine vorbesc daca am ajuns inapoi aici.

Nu mai suntem copii si nu mai jucam jocuri stupide,de data asta vom juca in definitiv.
Vreau sa fie clar o data pentru tot-deauna ce se intampla si de ce fac toate astea.

Ca sa fiu mai clara,dupa anul trecut am sters totul si am lasat singura postare,am lasato sa afle cine sunt,nu a reusit.
A incercat cre-de-ti-ma.
De data asta sunt reguli noi. Fara comentarii admise la posturi,am sters toate persoanele 'abonate' dar m-am ingrijit sa va trimit notificari pentru a putea reveni. O luam de-la-zero.
Orice intrebare va fi trimisa privat,cand ma voi simti pregatita pentru avalansa de intrebari voi da de stire,pana atunci vreau liniste.

Vreau sa ma concentrez pentru ceea ce urmeaza,iar aici e spatiul unde ma voi descarca.

Profit din plin de anonimat,
oricum,deja Sunt adorata.



-Am dezgropat cateva postari mai vechi,care mi-au adus zambetul pe buze,ca suvenir sa zicem,comentariile au fost sterse majoritatatea.

Dupa cum zicea draga de C. mereu - Let the game begin.