24 mai 2009

Back

Mi-as cere scuze ca nu am scris atata..dar exista si un vinovat.
Vinovatul este adorabilul meu tata.Am fost plecata din tara ceva timp..si am plecat exact inainte de
"Virtute contra Viciu.."deci nu va pot da amanunte picante..
Ma simt cam obosita,si sunt total mente schimbata..stilistul a facut o treaba buna.
Nu sunt la curent cu paty urile si benefisurile..dar in cateva zile imi revin.
Stay Tunned.
P.S:ca o surpriza asa..de bun venit,exact in ziua in care deabia venisem,am vazuto pe ..hai sa o numim C. ca sa nu ii tot zicem EA..
So,am vazuto pe C uitandu-se insistent la mine.Oare am fost desconspirata?
Am auzit multe barfe despre mine..cum ca o imit pe Gossip Girl..cum ca as Fi Q sau chiar C.
Cum sa as fi tipa care le epileaza sau chiar iubitul uneia din ele.
Surprinzator-dar nici pe aproape.

Vreau sa fiu adorata.Kiss