2 mai 2009

Marea e SUPERBA.

Marea e perfecta.
Am facut niste cumparaturi-mam bronzat desi e frig,si am mancat tone de inghetata cu grupul meu de prieteni.Ma simt bine si slava domnului ca nu am plecat la Bulgari.
E doi mai,iar ieri i-am putut admira capul EI prin constanta.
Avea aceleasi ifose de printzesa o palarie-care recunosc-nu era urata si niste ochelari mari.Chiar are impresia vaga ca e haituita de paparazzi?Isi da prea multa importanta.
Dar ceva ma mira pe mine foarte mult.A fost un mic incident,intre mine si X.Barbatul-Si da..e BARBAT..cu care se tinea de mana si cu care se misca lasciv -dulcegarinduse si provocand sila retinei mele.Am avut o mica ocazie sa vorbesc cu EL,si surpriza-Omul e chiar normal.Nu are fitze,nu are figuri,vorbeste normal-si mai ales-chiar o suporta.Ce se intampla cu lumea asta?e cu susul in jos?

Si iubitul lui Q. lasa spatii de interpretari.Parca par oameni normali-dar le suporta.si mai aud pe fundal si ca le iubesc...ciudat.
Eu totusi cred ca taticii lor de fapt au programat doi robotzi sa slugareasca de fetitele lor.
Asta am auzit ca e ultimul trend.
am si eu unul.
Vreau sa fiu adorata!
Pupici.